Tema: Re: Roma su Ryanair
Autorius: liutukas
Data: 2010-10-14 15:43:14
As teoriju nekuriu, vadovaujuos statistika. Teorija buvo kitu kai paklausiau
kada keiciamos kainos ir buvo parasyta kad 2 kartus per savaite, berods
pirm/antr ir ketv/penkt nakti. Kaip paaiskejo tai netaisykle, "mitas
sugriautas" :)
Skanavima pasidares kas 4 valandas, taip kad man istikro dzin kada jos
keiciasi. Sistema po truputi aiskeja, niekas neturi realiu kainu. Tik ka
pazaidziau su Azuon gal 5min, iskarto islindo skrydzio kaina didesne ant
nepilnu 10eur nei ryanair puslapyje. Taip kad pilnai pasitiketi ir juo
negalima, neaisku kokio senumo kainas duoda. Jeigu kam idomu, del sportinio
intereso galiu pazaisti, bet itariu kad neidomu ir negaisiu laiko :)