Tema: Re: Roma su Ryanair
Autorius: dariuska
Data: 2010-10-14 17:56:56
Kad kainos siandien diena pasikeite pats pastebejau,
ir nustebau nes jie patys raso iki kada akcija galioja.
Nuo metu pradzios iki pavasario aktyviai stebejau Ryanair kainas
ir galiu patikinti kad kainos keisdavosi 2 kartus i savaite.
Teko matyti ir 3 EUR akcijine kaina, gaila kad tuo metu jau turejau bilietus
po 6 EUR :)
Siais metais jau du kartus naudojausi Ryanair paslaugom.
Kai Azuon buvo nemokamas, jis buvo patogus isankstiniam marsruto
susideliojimui,
o turint konkretu tau tinkama marsruta kainas nesunku ir taip stebeti.
O 5-10EUR akcijines kainos galioja ne i visus miestus, kitur eina po 19, 29
EUR
pvz i Kanaru salas (Tenerife, lanzarote), turbut priklauso nuo oro uosto
mokesciu.
Taip kad i Kanaru salas labai pigiai nesuskraidysi.

O Azuon pasiuliau pasiziureti tik del jo patogios paieskos, gal sau
prisitaikysi.
O kokio senumo kainas jis rodo gali paziureti "Age" stulpelyje,
kurios svyruoja nuo keliu valandu iki keliu dienu.
Beto Demo versija rodo tik 25% skrydziu.