Tema: Re: ar gali buti kad pigs?
Autorius: Egidijus
Data: 2009-02-26 14:30:56
taip, tu is dalies teisus, bet noreciau papriestarauti, kad ne agenturos
planuoja marsrutus, tariasi su viesbuciais ir samdo gidus...tai daro
organizatoriai, kurie pateikia informacija agenturoms ir tada jos
pardavineja organizatoriu sukurpta produkta... del agenturos darbuotoju
neismanymo, nenorejimo gilintis, taip pat sutinku...juk visokiu zmoniu yra,
vieni ateina dirbti tik tam, kad prastumtu diena ir parduotu "kazka", jei
"kazkas" ateis...bet tokiu pat neatsakingu darbuotoju galima surasti
ivairiose aptarnavimo sferose :) del neismanymo darbuotoju...tai
isivaizduokim kokia yra pasiula ivairiausiu kelioniu...kaip agenturos
darbuotojas turi visas keliones isvazineti ir apie viska suzinoti? juk jam
reikia dar ir dirbti :) o geriausiu atveju darbdavys viena darbuotoja gali
issiusti i keleta infoturu per metus (cia geriausiu atveju :), nes
dazniausiai tai buna 1 karta viena darbuotoja, kita karta - kita ), tai kiek
metu reikia jam dirbti, kad galetu papasakoti apie visas smulkmenas is visu
pasaulio krastu? :) o, kad yra tokiu darbuotoju, kurie padarys viska, kad
tik klientas nebeiseitu i kita agentura ir parduotu "bet ka" :) galiu
uztikrinti, kad tikrai nesu visko zinovas, bet man sis darbas patinka ir as
domiuosi tuo ka parduodu...gal ne visada tobulai, bet manau mano klientai
nebegryztu butent i musu agentura, jei as juos buciau kaip nors apgaves :)
taigi negalima piesti pagal viena eskiza visu paveikslu :)

--
www.olalakeliones.lt