Tema: Re: ar gali buti kad pigs?
Autorius: alm
Data: 2009-02-25 16:47:44
Egidijus wrote:
> hmmm...cia nustebinai...esu mates tokia kaina i/is londono, bet
> dazniausiai dar mokesciai prisideda ir prisidedavo dar apie 5 svarai tas
> oro uosto registracijos mokestis...o tikrai nereikejo moketi
> registracijos mokescio oro uoste? man paciam buvo i stokholma neemiau
> bagazo ir pasirinkau ta 0 tarifa, tai oro uoste paprase sumoketi 5
> latus, nes internetu perkant nors ir be bagazo reikia ta mokesti sumoketi.
> p.s. tokius bilietus isigyti tai cia jau tikrai laimes kudikis. 1lt ir
> free tax...nesu net mates tokios kainos i londona :)

nu tai tereikėjo gi tik registruotis internete (online check-in) ir
atsispausdint įlaipinimo pasą, ir nebūtų oro uoste reikėję nieko mokėt

į Londoną ir po centą buvo (pvz. pernai spalio 9), tik, kad tada man to
vieno cento nėjo sumokėt, teko papildomų paslaugų paimt, paskui jau
buvau gudresnis, bet nebe į Londoną pirkau.

o šiaip nieko stebuklingo nėra, pvz. visą praėjusį savaitgalį pradedant
penktadieniu buvo šioks toks pasirinkimas bilietų po 25 Lt pirmyn atgal.
Dabar rašo, kad po 34 Lt pirmyn-atgal vienas kitas variantas į Lutoną
turėtų būt (neturiu kada ieškot ar tikrai).