Tema: Re: ar gali buti kad pigs?
Autorius: Egidijus
Data: 2009-02-26 10:40:07
na jo, sakau savaitgaliais nesedziu ryanaire, todel buvau isitikines, kad
neimanoma uz tokia kaina nusipirkti bilietu i londona :) del agenturu - ne
visos agenturos tokios, kur siekia apgauti ir ispesti kuo daugiau naudos,
mes neslepiam, kad perkant bilietus pas mus yra komisinis mokestis, nes
kitaip juk butu neimanoma issilaikyti. Yra standartinis mokestis, kuris
taikomas visiems, tik vienose agenturose jis didesnis, kitose mazesnis,
todel perkant savarankiskai kaina visada mazesne. Del apgavimu kainose, tai
patys jei perkates zinote, kad pabrangti bilietas gali jau po keliu minuciu,
o tai buna del kartais nesaziningu agenturu veiksmu. Pateikti pavyzdi? Pvz
jus nueinate i viena agentura ir paprasote paziureti du bilietus i
Dublina...jie pasako Jums kaina ir rezervuoja, jei tai pigus bilietai, bet
jums nesako, todel, kad rezervacija nemokama ir anuliuojasi po keliu dienu,
jei nera apmoketa saskaita. Tada jus nueinate i kita agentura, kuri jau mato
brangesnius bilietus, nors realiai tie kiti pigesni, dar nenupirkti...Tada
automatiskai pradedi galvoti, kad ta agentura apgaudineja, nes gryzus i
pirmaja agentura gauni tuos pacius pigius bilietus :)
 Musu agenturos pagrindine veikla nera lektuvu bilietai, todel ir pripazinau
juk, kad suklydau ir nereikia barti :) tik sakau, man idomu ar tikrai
nereikejo oro uoste moketi to registracijos mokescio, nes as pats ji
mokejau...

--
www.olalakeliones.lt