Tema: Re: Paso galiojimas. Ukraina.
Autorius: Zenonas
Data: 2010-10-18 12:47:33
"kai kurios užsienio valstybė reikalauja, kad įvažiuojančiojo į šalį asmens
paso galiojimo laikas baigtų si ne anksčiau kaip po 3 (ar net 6) mėnesių po
kelionės pabaigos". Nenorint, kad koks
pasienietis-muitininkas-milicininkas-etc tai aiškintų geriau jau turėt
dokumentą su "atsarga". Be to gali ir į lėktuvą neileist...