Tema: Re: Dresdenas
Autorius: solara
Data: 2010-10-07 09:51:05
Ech, sentimentai Dresdenui :)

Taip, abiems muziejams galiu uždėti + :) Karlo Majaus gan nedidelis,
kompaktiškas, bet kai vaikystėje galva buvo pramušta ant vinetu ir
mototaupų, tai su malonumu aplankiau.
Higienos muziejuje nieko nesitikėjau bet labai patiko.

Ginklų muziejus taip pat lankytas ne kartą, mažai apie juos nusimanau bet
taip pat radau į ką pavėpsoti :)
jei orientuotis ir į moterišką interesą, tai iš zwingerio lankytinų skyrių
dar yra įstrigę Grünes Gewölbe  -
http://www.dresden.de/dtg/de/sehenswuerdigkeiten/altstadt/historisches_gruenes_gewoelbe/HGG.php
- didžiausia Europoje brangenybių, papuošalų, juvelyrikos kolekcija
(daugiausiai visokie karališki paveldai). Nenusakomo kruopštumo, grožio
kūriniai.
Kas prijaučia dailei, yra ir didžiulė paveikslų galerija, su "Siksto
Madonos" originalu, ir daug rubensiškų moteriškaičių :)

dažnai važiuodavome į Moritzburg (medžioklės pilis)  ir Pillnitz pilį, bet
ten tiesiog laiką praleisti savaitgalį, po parką pasivaikščioti, tuo pačiu
ir pilies ekspoziciją apžiūrėti. Bet čia jau turint daugiau laiko, ne kelias
dienas.

Dėl Saksonijos Šveicarijos pritariu. Labai smagus palaipiojimas. Vienas iš
maršrutų veda į Königstein tvirtovę aukštai ant uolų.
http://www.festung-koenigstein.de/museum/de/index.php

Yra zoosodas, už mūsiškį žinoma N kartų geresnis, bet Berlyno neprilygsta.

Dresdenas vienas gražiausių Vokietijos (o gal ir Europos) miestų, be
abejonės.