Tema: Re: Kelione i Bulgarija. 4 dalis
Autorius: pragäras
Data: 2010-10-06 00:14:12
labai gražios fotkes. teko Rumunijoje lankytis 3X, pirmą kartą 1989 vasarą, kuomet telikas per dieną rodydavo tik 3 val, iš kurių porą valandų politkalbų, maistas buvo pagal korteles, jei gerai pamenu, tai ir pati elektra ne visą parą budavo. nenuostabu, kad po kelių mėnesių vadą Nicolae prie sienos pastatė... keli papildymai - Poenari pilis buvo apgulta turku, Drakulos žmona, kad nepakliūtų į nelaisvę, nušoko nuo uolos, jis pats su keliasdešimt vyrų sugebėjo pabėgti. kelias, kuriuo keliavote per Fagaras kalnus, vadinamas Transfagarasan - kai rusai isiveržė į Čekija, tas pats Čeušesku susirūpino savo saugumu ir per kelis metus dinamitu išsprogdino kilometrinį tunelį permesti armijai. Nuo rudens iki pavasario kelias nepravažiuojamas, informacija apie tai kalnų papėdėje, kartą liepos pabaigoje ten dar buvo slidinėjimo sezonas, prieš penkis metus rugpjūtyje buvo tik keli sniego lopinėliai. O dėl Brasov užrašo, tai tas miestas kažkada turėjo Stalin pavadinimą ir šitas vardas žibėjo ant kalno - į ten kyla visai simpatiškas funikulierius. Taip pat ir meškutes mieste galima naktimis stebėti, šarinančias po konteinerius. Sinajoj Peles pilis yra karalių  rūmai, šiaip ten vienas iš slidinėjimo kurortų. Rumunijoje labai daug lankytinų vietų, ypač didelį įspūdį paliko Dunojaus delta, didžiausia Europoje, kur į paskutines gyvenvietes gali nuplaukti tik laivu - visiška egzotika.