Tema: Re: Savaitgalis Milane
Autorius: Night
Data: 2010-10-05 17:45:20
Nezinau, ar cia su Ryanair planuoji i Bergamo skrsiti - jei taip, tai mes nusprendeme, kad Milane ne taip
smagu - issinuomavome masina ir nulekeme iki pajurio, Genova (nieko ypatingo, tiesiog uostamiestis su
tokiu idomiu senamiesciu ir keksem siaurose gatvelese :)), o paskui varem i Cinque Terre, nuo Milano
gal 200km viso, i rytus nuo Genova - ten turistinis 4 miesteliu konglomeratas toks - grazi gamta, skanus
maistas, yra kur pasivaikscioti, pigus vynas - ko daugiau reikia :)