Tema: Re: Vilnius- Milanas
Autorius: JZ
Data: 2010-10-05 08:49:59
Pries dvi savaites vaziavom per Cekija ir Austrija tai tikrai atskiri
lipdukai (vinjetes). Galima apsieit ir be ju, jei vaziuosi ne magistralem,
bet laiko sugaisi dvigubai. Beje jei vaziuosit Varsuva - Brno tai Lenkijoj
keliai nemokami. Neblogas variantas vaziuoti ir per Vokietija, BET Austrija
visvien kirst reikes, o nuo Varsuvos iki Vokietijos sienos mokama magistrale
(~30Lt.), be to jie ta magistrale vis dar tiesia, tai likus ~100Km iki
Vokietijos sienos reikia vaziuoti paprastu keliu, o trafikas ten didelis,
nes pilna furu ir t.t.
Italijoj uz kelius moki tiek kiek nuvaziuoji. Ivaziuoji i magistrale pasiemi
bilietuka, pravaziuoji, nusuki nuo magistrales link kokio miesto ir budkej
susimoki.