Tema: Re: Is Druskininku i Wroclaw
Autorius: Lcd
Data: 2010-10-03 18:42:03
Sprendimas toks.
Vaziuoji i Kauna. Apie 20 ltl manau bus.
Tada sedi i Simple express arba Lietuvos gelezinkeliu autobusa iki
Varsuvos (kaina 50-70 ltl). Vaziuoti visa nakti.
Is varsuvos traukiniu iki Vroclavo (cia ziurekis pkp.pl. Manau kaina bus
50-70 pln).
4dieni ir sekmadieni dar yra ecolines autobusai marijampole - vroclavas.
Bilietas nepigus:)

Gal tu is Rygos paziurek i Londona bilietu?