Tema: Re: Kelione i Bulgarija. 3 dalis
Autorius: heilandzack
Data: 2010-09-29 23:04:32
G.K. rašė:
Uzlipe randame du rumunus,
> kurie papraso juos nufotografuoti. Kiek keistai atrodo ju sena juostine
> muiline. Siais laikais jau retai sutiksi turista su ne skaitmeniniu
> fotoaparatu. Subjektyvu, taciau man tai pasirodo kaip patvirtinimas jog
> Rumunija yra neturtinga salis.

na, neseniai buvau Berlyne, tai kas antras turistas su juostiniu fotiku,
nemanau, kad jie visi vargšai rumunai. Gi mada dabar vėl juostinių. Aš
ir fotkinau su 1980 m. gamybos Olympus, tai vienas japoške užmatęs
prišoko pasirodyt irgi su tokiu pačiu, tik jojo dar paties
patiuninguotas - korpuso dermantinas languotu audiniu pakeistas.