Tema: Re: Barcelona Airport Arrivals
Autorius: man
Data: 2010-09-28 12:01:46
na siuo atveju laiko skirtumas buvo ivertintas :)
Tiesiog kitais atvejais i Londona , Vilniu , Ryga busenos keiciasi vos ne
online , o va ispanai nustebino

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
> nezinau kaip ziuo konkreciu atveju, bet buvau pradzioje isisdures kai
ziurejau reiso bukle skrendant is jav (cia kai tas ugnikalnis europojo
siautejo). Ziuriu i bukle rodo sheduled, nors zinau kad turetu buti jau
isskrides (arba atsauktas). Paskui dasuto, kad yra laiko skirtumas ir reikia
pasirinkti dar ir reiso diena pagal vietini laika, tada viskas buvo jau ok.
> Beje, jei labai neramu, tai yra skrydzio radarai internete, kur rodo
lektuvelius beveik realiu laiku kru koks skrenda. Paieskoks googleje fly
radar ara kazkas tokio. Labai vertinga buvo pasiziureti kur tevai nusileis,
kai nusileisti jau kaip ir turejo Londone, o Londono oro uostas uzdarytas ir
dar vyksta intensyvios derybos atidaryti ar ne (del tu pelenu). Grazu
ziureti buvo kai 12 (ar pan) BA lektuvu suko ratus aplink Britanijos salas
laukdami leidimo.