Tema: Re: Ispanija, auto nuoma?
Autorius: dariuska
Data: 2010-09-24 17:40:42
O tu skaityk po kuo pasirašai, o ne kas tavo voucheryje patasyta.

Štai ką dar rašo prieš užsakant prie "Rate Details" skyriuje "Payment
Method":

Always ensure that the card has sufficient credit available at the time of
rental.
The amount authorized is generally the insurance excess and the fuel
deposit,
but it varies depending upon the size of the vehicle, the age of the driver,
the car rental agent, rental duration and pick up location.
In the event that you fail to present a valid credit card or lack of
sufficient funds
available on the credit card, car rental agent may refuse to release the
vehicle.
In these instances, no funds paid will be reimbursed.

Matau nesupranti situacijos, todėl pabandysiu paaiškinti kad po to neturėtum
problemų:

"Decode" yra tik tarpininkas ir jis auto nenuomoja.
Kontora nuomojanti auto tave apdraus nepilnu draudimu su apie 1000EUR
"excessu" (suma gali varijuoti priklausomai nuo kontoros ir auto).
"Decode" tave apdraudė "excesso" sumai, ir tai vadina pilnu draudimu.
Tačiau kontora nuomojanti auto neturi nieko bendro su "Decode"
duodamu pilnu draudimu, todėl atvykus pasiimti auto tau paildomai pasiūlys
įsigyti pilną draudimą, o tau atsisakius paprašys "excesso" dydžio užstato,
apie ką ir rašo ankstesnėj mano minėtoj taisyklių citatoj.
O įvykus auto įvykiui, tu "excesso" neatgausi, bet galėsį jį susigražinti iš
"Decode" pateikdamas visus jų reikalaujamus policijos dokumentus.

Aš nesakau kad šis nuomos variantas blogas, tiesiog reikia papildomų
lėšų kortelėj kurios gali būti užšaldytos porai savaičių ir reikėtų žinoti
kaip elgtis atsitikus bet kokiam auto įvykiui.

Todėl aš dažniausiai renkuosi nuomą tiesiogiai,
arba imu papildomą draudimą iš pačių nuomuotojų.

Kitą kartą atidžiau skaityk taisykles.

Sėkmės kelionėj
Darius