Tema: Re: Klaipeda-Kylis
Autorius: padugne
Data: 2010-09-14 00:06:06
On Mon, 13 Sep 2010 12:38:20 +0200, ramunas wrote:

> kas pas tave dar brangiai kainuoja ? neskaitant kuro ? IMO pugas sneki
> apie masinos nusidevejimus ir t.t. ...

Konkreciai mano masinai kilometro savikaina kazkas apie 32 eurocentai. Is
ju apie 12euroct uz benzina jei neskubet (~120km/h), kas liko vertes
praradimas + prieziura + vidutine statistine remontu kaina + etc.
Kadangi ilgos keliones gerokai maziau drozia masina nei trumpos, tai imant
~1500km atstuma numetam koki trecdali ir vistiek lieka apie 1klt.

Beje, kai sita masina buvo nauja, kilometro kaina buvo 57ct/km. Kadangi
jau paseno, tai ir verte krenta nebetaip greitai.

--
kthxbai.