Tema: Re: Klaipeda-Kylis
Autorius: padugne
Data: 2010-09-15 20:14:24
On Tue, 14 Sep 2010 23:43:36 +0300, Ekovila wrote:

> tai cia uzsienio aktualijos...

Lietuvos kainos jau nebetoli vakarietisku. Zinoma jei sneka ne apie senus
nebepriziurimus lauzhus.

> sioje vietoje negaliu nieko pasakyt, gyvenu ir dirbu Lietuvoje ir man
> pvz seno krovininio mikroautobuso kilometras kainuoja pigiau nei 1 Lt
> (skaiciuojame kokius 5 metus)

Senom masinom kuriu verte praktiskai nebekrenta ir niekas neuzsiima
reguliaria prieziura aritmetika zinoma kitokia. Bet tai jau rasiau is pat
pradziu.

> sena masina laikau >7metu ir >100 t. km, beje tavo auksciau mineti
> modeliai tokio amziaus ir ridos kaip nurodei jau kels problemas

Jei buvo bent minimaliai priziureti tai visai nebutinai. Bet tai neesme.

> jei ilgalaike nuoma kainuoja 70 Lt/dienai tai pagal tavo skaicius
> neapsimoka pirkt masinos jei nuvaziuoji 1000 km per menesi
>
> bet gal cia yra ir mano klaida - as neivertinau, kad skaiciuoji vakaru
> europos kainomis

Vakaru europoje seip kiek didesnes tokios islaidos kaip CA draudimas ir
mokesciai (kuriu lietuvoj nera). Pati masina tiek jos aptarnavimas manau
panasus, kokybiskos autodetales netgi pigesnes.

Kas del 70lt/dienai tai nezinau apie kokia masina sneka. Jei apie mano
pamineta nauja bmw320i (57ct/km) kuris gana kukliai sukomplektuotas
kainuoja apie 35keur, tai konkretus skaiciai is adac skaiciuokles
vaziuojant 4 metus po 15tkm:

Naujo kaina	 	34540 EUR
Mokesciai per metus 	98 EUR

Fiksuotos islaidos 	77 EUR/men
Vaziavimo islaidos 	141 EUR/men
Islaidos servise 	65 EUR/men (serviso valandos kaina: 74 EUR/h)
Vertes praradimas 	424 EUR/men
Viso	 		707 EUR/men (56,6 Cent/km)

I fiksuotas islaidas ieina CA ir Casco draudimai, visokie mokesciai, etc.

Vaziavimo islaidos yra benzinas, dapilami tepalai ir pan fignia.

Serviso islaidos: tepalu keitimai, reguliarios inspekcijos, visokios
stabdziu kaladeles ir pan normaliai nusidevinti fignia (atsizvelgiant i
amziu ir rida) su pakeitimu imant 74eur uz darbo valanda.

Priderinant lietuvai fiksuotos islaidos turbut net padides, nes nors ir
nera mokesciu, bet del visokiu vagysciu rizikos turbut bus brangesnis
Casco.

Kadangi kolega zada vaziuot uzsienyje tai vaziavimo islaidos bus panasios.
Jei apsiribot lietuva, tai zinoma pigesnis benzinas (cia imta 1.40eur).

Serviso islaidos turbut bus pigesnes, nes krasta ima 130lt vietoj ~250lt
"vakaruose". Bet detales pas krasta buna brangesnes.

Nuvertejimas manau lietuvoje didesnis, nes lietuviai net ir uz idealia 4
metu masina nemokes tiek kiek pvz vokieciai.

Zodziu tokio bmw kilometro kaina net lietuviskom kainom nelabai mazesne
nei europoj. Ir uz 70lt/dienai jo niekas tau nenuomos.

Konkreciai mano masina jau nebenauja ir per metus atpinga jau nebe 5keur
bet kokius 1.5keur. Kiek daugiau reikia remontuot, bet uztat nevazineju
pas dyleri. Todel ir kilometro kaina gerokai mazesne. Bet vistiek virs
30eurocentu/km.

--
kthxbai.