Tema: Re: Klaipeda-Kylis
Autorius: padugne
Data: 2010-09-11 20:46:56
On Sat, 11 Sep 2010 18:50:22 +0300, Turistas wrote:

> Ne nu tai jei jau galvociau, kad galiu sugesti, tei net nerizikuociau su
> tokia auto tada vaziuoti.

Kilometro kaina jei ka susideda ne vien is benzino. Ir benzinas yra net ne
didziausia jos dalis, ypac jei tai ne jau senai nurasytas senas lauzhas.

> Siaip man i UK reikia, tik galvojau, kad keltu cia sutrumpinsiu nuovargi
> ir gausis pigiau...
> Kad nemiegojes tai netiesa, lygiai vienodai miegu masinoje, lygiai
> palapineje, lygiai miegociau ir kelte. Nesiruosiu varyt naktimis...

Jei tai ne namukas ant ratu, tai miegojimo kokybe yra nepalyginama. Beje
ir uztruksi ilgiau nei su keltu. Seip jei nori tai neprivalai miegot ant
kedes. Daug kas tiesiasi savo miegmaisius ant kilimo ir ten miega.

> Bet kadangi kainu skirtumo nera, manau man vaziuojant geriau patiks,
> galius sutot, dar kazka pamatyt, o keltu tai tik vanduo...ir pinigu
> palikimas bare...

Kainu skirtumas yra, tiem 1.5tkm pvz su mano masina reiktu skaiciuot min
koki 1klt.

--
kthxbai.