Tema: Re: REQ info : Paryziaus restoraneleiai
Autorius: padugne
Data: 2010-09-10 23:07:37
On Fri, 10 Sep 2010 16:41:46 +0300, 70005 wrote:

> O šiaip todėl ir sakau, kad reikia žiūrėti į vietinius. Anie paprastai
> turi mėgstamas vietas ir nevaikšto kaip žiopli turistai "kur čia
> prisėdus, kad meniu būtų su nuotraukom".

O tu pabandyk tokiam skruzdelyne kaip paryzius atskirt tuos tikrus
vietinius nuo "atsitiktiniu" vietiniu kurie ten valgo pirma karta. Arba
apskritai neturi zalio supratimo kas gerai o kas ne.

Bent jau man tokie eksperimentai kol kas nelabai pasitvirtina, tuscia-
pilna ir skanu-neskanu santykis visiskai atsitiktinis. Zinoma argumentas
del mazesnes rizkos apsinuodyt gerai "einamam" kabake yra teisingas.

--
kthxbai.