Tema: Re: REQ info : Paryziaus restoraneleiai
Autorius: padugne
Data: 2010-09-09 19:29:44
On Tue, 07 Sep 2010 18:11:12 +0300, 70005 wrote:

> Aš tai manau, kad surasti tegu ir kažkieno patikrintą restoranėlį tokiam
> miestely kaip Paryžius, ir dar vakare, užtruks ilgiau nei prisėsti ir
> skaniai pavalgyti bet kurioje nors kiek gyvybės ženklų (=vietinių
> lankytojų) turinčioje įstaigoje.

Cia seip idomus "bandos" fenomenas: jei kabakas tuscias, tai taip ir lieka
tuscias. Jei tik tegu ir atsitiktinai atsiseda bent pora zmoniu tada
palygint greitai uzsipildo iki pat max :)

Nes visi ziuri kur kiti sedi. Problema tik tame, kad tie "kiti" tokiose
vietose dazniausiai irgi buna atsitiktiniai lankytojai ir visai ne kokybes
indikatoriai.
Zodziu visai kaip finansu birzose kur visi spokso tik i kreives, t.y.
kitus tokius pacius kaip jie :)

--
kthxbai.