Tema: Re: Anglija
Autorius: RaR
Data: 2010-08-13 10:51:44
Skysčiai - tai grynai saugumo dalykas skrendant - kad nepasigamintum bombos. O dėl muitininkų - tai neteigiu kad niekada nieko netikrina, tiesiog, mano nuomone, tai yra gan retas dalykas ES viduje ir vis retėja, turi tiesiog nepasisekti kad tikrintų. Bent jau mano vežamo turinio (iškyrus skridimą lėktuvu dėl saugumo) niekas niekada netikrino nei ES šalyse, nei Šveicarijoje. O dėl Anglijos, tai prieš kažkiek metų dažno lietuvio net išvis neįsileisdavo, o kai kuriuos įvažiuojančius net į areštinę yra uždarę. Bet laikai keičiasi.