Tema: Re: Anglija
Autorius: RaR
Data: 2010-08-12 16:23:19
Aš nerūkau, todėl tos problemos neaktualios, bet negi tiems skanuotojams rūpi kas nors daugiau nei saugumas? Ten tikrina juk ne muitininkai, o saugumo tarnybų darbuotojai? Jai taip rūpėtų įvežamos cigaretės, tai tikrintų automobilius, nes rankiniame bagaže juk ne kažin kokį tą cigarečių kiekį perveši. Ar pasitaikė atvejų, kad lieptų palikti dalį cigarečių, vežamų rankiniame bagaže?