Tema: Re: Anglija
Autorius: dariuska
Data: 2010-08-12 18:08:41
Anglijos orouoste muitininkai pasirinktinai arba itartinus tikrina,
rade perdaug viska atima, bent jau taip buvo 2-3 m atgal.

Taip pat ir vaziuojancius auto pasirinktinai patikrina,
pazystamas vaziavo i Londona su mikriuku,
pasakojo kaip visus keleivius tikrino.
Buna ir per Vokietija vaziuojant patikrina.

Viskas is realiu pasakojimu, is ne vieno zmogaus girdeta.

Darius