Tema: Re: marsrutas savaitei po Lietuva
Autorius: svyt
Data: 2010-09-17 18:30:51
as ir pries tris metus i sarema nulekes buvau, dabar galvoju viena ar dvi
nakvynes buvo... lyg dvi- viena tik atmynus, kita jau beveik namo varant, nu
ir man pakako ir ispudziu ir poilsio. Ilgiau man jau butu nuobodu, apleki ir
varai toliau, smaukytis po kavines ir muziejus manes netraukia. Keikvieno
skirtingas teperamentas ir poziuris i pramogas, ir tokie komentarai manau
netaktiski. Kazkada viska ka uzdirbdavau kisdavau i autosporta, nu ir ka? ir
dabar nelaikau saves jaunysteje kvailiu, man tai patiko ir dariau ka noriu.

--
vyt/ /