Tema: Re: Laikikliai dviraciams
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2010-07-09 11:46:53
Sveiki,

manyciau renkantis ar ant kablio ar ant stogo is keliu tasku galima prieiti
prie apsisprendimo:

- koks funkcionalumas reikalaujamas is laikikliu, i tai ieina ir kiek patogu
nuimti uzdeti dviracius (aktualiau ant stogo montuojamiems) ir laikiklius,
montuojamiems ant kablio reikia ar ne kad atsilenkinetu, dviraciai ant
platformos ar pakabinami ir tt ir pan. Funkcionalumas isviso pati tema, bet
trumpai, kuo platesnis funkciju sarasas tuo laikikliai gaunasi brangesni..

- iki kokios sumos norima tilpti, pagal tai kogero lengviausia kazka
susirankioti..

- kiek dviraciu reikes veztis? Montuojamu ant kablio laikikliu maximumas (su
retomis isimtimis) yra 4 vnt. dviraciu

- ant stogo kilnos visada vyrukas ar ir mergina darbuosis, visgi montavimas
ant stogo reikalauja gerokai daugiau fizines jegos.

- kuro sanaudu klausimai, ant stogo montuojant kuro sanaudos padideja
gerokai daugiau, nei ant kablio (ant kablio man asmeniskai nepasijaute)

Jeigu uzlektumete i svecius pas mus, galeciau gyvai paporint ka zinau ir
manau, visgi paprasciau negu klavisais tarskinant.

O jei yra klausimu, tai kuom galesiu atsakysiu i viesa erdve.

--
Pagarbiai,
Martynas

--