Tema: Re: Laikikliai dviraciams
Autorius: BigM
Data: 2010-07-08 15:43:37
o tipo kai dviračiai gale, tai kuro sąnaudos nepadidėja? mano galva tas ant
to, tik patogumo klausimas, nes geri laikikliai gale irgi gerai kainuoja ir
reikia įvertinti, kad po to sunku į bagažinę gali būti patekti (su
prastesniais laikikliais, nes lyg ir teko matyti rimtesnių, kuriuos galima
palenkti nenuimant dviračių).

taip pat reikėtų įvertinti patį automobilį (sedanas, universalas, minivenas
ir pan.), ar turimi skersiniai (nes jie papildomai kainuoja nuo ~250 Lt
(metaliniai) iki ~400-600 Lt (aerodinaminiai su aliumininiais strypais).

Tad jei ant stogo daugiau nesiruošiama nieko vežiot, tai dviračių laikikliai
santykinai pabrangsta.

Beje, reikia nepamiršti dar tokio dalyko, kad galinio tvirtinimo atveju
pagal taisykles reikia iškelti numerį ir posūkių/stopų žibintus už dviračių
arba rinktis tokį laikiklį, kuris neužstotų (jei tokių yra).