Tema: Re: poilsis nidoje
Autorius: Azba
Data: 2010-07-07 14:07:10
nesutinku šiuo atveju. Čia ne paklausa, o lūkestis.
Paklausa nėra didelė, tokia nuomone susidariau is ~10apskambintu. ~2/3
turėjo vietos, bet nenorejo nuomoti del trumpo termino, tipo "bus sugadintas
rezervavimas", suprask, ne is eiles. 1 variantas tiesiai sviesiai pasake,
kad krize, ir galutine kaina mazesne nei nurodyta. 2 pasakė, kad užimta.
manau, kad taikau i ta kainu ir pasiulos regiona, kur paklausa didziausia.