Tema: Re: poilsis nidoje
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-06-30 15:01:28
na holiday inn'o klaipedaoj nera, yra exReval inn'as dabar radisson park in'as:) bet chia tik shiaip, su visom kitom nuomonem apie lietuvishkas kainas ash sutinku pilnai. Bet visas musu hospitality verslas yra su nerealiai uzhlauzhtom kainom (musu ash vadinu panbaltic regiona, nors latviai per krize kaipir buvo labiau pasispaude, te uzh 40 ar 50euru dviems su pusrychiais ramadoj pavyko pajamt) - o shiaip - ne corporate, ne TA, ir neturint pazhystamu musuose vieshbuchiai yra ypach brangus, tiesa bent jau zhvaigzhdes +/- teisingos