Tema: Re: Q: KRETA
Autorius: Ozas
Data: 2010-06-23 10:19:26
Jei galvoji varyt per kalnus:
vaizdai grazhuus, vien del verta
zhiurek, kad kolektyve nebutu bijanchiu aukscio ar pan.- varem per kalnus
zhyrkeliais (asfaltuoti serpantinai vaiku zhaidimas palyginus su jais), tai
kai pro langa shone mato tik skardi, kelkraschio ne - ima psichuot :-(
auto nuomoje imti su aukshtesne pravazha, pvz. mazhu auto klaseje fiat panda

Ozas