Tema: Re: Q: KRETA
Autorius: saras
Data: 2010-06-22 18:25:02
kitaip nei daugaliui kitu ten buvojusiu - kreta likau nusivyles...
gyvenau netoli Malia miesto - tai man ten tolygu Palangai viskas
pasirode :) dar blogiau :)

Vienintelis dalykas vertas demesio kretoje tai keletas graziu Papludimiu
- iki kuriu ilgokai riek vaziuot. bet verta..
Ir be abejo Santorini. Ten butinai nuplauk.

I knoso rumus nevaziuok tik!!! Nebent archeologas esi :)))