Tema: Re: Q: KRETA
Autorius: man
Data: 2010-06-22 22:06:23
vairuoti imanoma , policija nepastebima , graikai vairuotojai - ne idiotai ,
gamta nuostabi ( kalnai , papludimiai , tarpekliai ) .
Apsistojus vakarineje dalyje - nelabai suspesi aplankyt rytine dali ir
atvirksciai .
Prekiautojai neikyrus . Kainos lyginant su 2 meteliu atgal - paauge (pvz:
benzinas  nuo 1.38 Eur iki 1.7 dabar , kelione i Santorini nuo 115 Eur iki
120 dabar ) . Pats Santorinyje nebuvau , bet nuomotis ir pasivazinet su auto
po sala - labai rekomenduoju .