Tema: Re: Ryanair - kaip nemoketi uz registruojama bagaza i viena puse?
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-22 15:37:14
2010.06.22 15:04, speed rašė:

> tipo galiu užsakyt bilietus be jokių mokesčių, o už bagažą kažkaip
> atsiskaityt orouoste prieš skrydį?

https://www.bookryanair.com/SkySales/FRManageBooking.aspx?culture=en-ie&lc=en-lt

Čia visokios paslaugos, tokios kaip papildomo bagažo "užsakymas" ir
apmokėjimas. Rodos galima ir oro uoste, tik kainuos žymiai daugiau.

> planas aplankyti kai ką, išsinuomot mašiną ir pavažiuot kažkiek aplink

Tiesa, Norvegija juk ne ES narė. Tai reikia pasidomėti ar ta kortelė
apskritai joje galioja. Jei galioja - papildomo draudimo neimčiau.