Tema: Re: Ryanair - kaip nemoketi uz registruojama bagaza i viena puse?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-06-10 19:53:01
Tai siuntų firma irgi paims, gal dar daugiau. Jei rasi kas į tokį
Belfastą važinėja, įtariu nelabai, o normali pašto tarnyba per daug
kainuos. Ir dar reikės kažkaip susitarti dėl vietos - laiko tam bagažui
pakrauti ir iškrauti, žodžiu galvos skausmas vienas. Tai būtų viena
pagrindinių priežasčių neskristi su Ryan, visur lagaminas iki 20-23 kg,
pas juos 15, jei reikia persėsti iš kitos aviakompanijos, tai nei 5 nei
10 su bagažu.