Tema: Re: Ryanair - kaip nemoketi uz registruojama bagaza i viena puse?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-06-09 18:08:09
Aš kažkaip pradedu galvot, kad kokių 20 ar daugiau kg bagažą paprasčiau
pergabent per kokias nors siuntų firmas, negu taručkintis ant kupros su
Ryanair. Ir ko gero, pigiau.
  Sakykim: man reikia iš Belfast į Kauną.
  /Belfast - Liverpool/ be bagažo kainuos maždaug 10 - 15 svarų
  /Liverpool - Kaunas/ be bagažo, sakykim 30 - 40 svarų

 Skrendant su bažagu už abu reisus Plius mokėčiau po 20 svarų, itogo - 40
sv.