Tema: Re: Speyer (DE) technikos muziejus
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2010-06-02 16:48:33
ant sparno matai realu horizonta, kuris sutampa su vestibiuliariniu.

siaip as teigiu daugiau remdamasis savo skraidymu su skraidykle praktika.
Instruktorius kale nuo pat pirmu startu ziureti i horizonta, kitaip
pasvyrimo kampo nesugaudysi. Vestibiuliarinis aparatas labai nepatikimas
dalykas, kas liecia horizonto pajautima. Todel ir skraidymas debesyje su
sklandytuvu pvz yra atskira kategorija. Skraidoma tik pagal instrumentus,
nes pagal pajautima kur virsus kur apacia, viskas greitai gali buti
sulauzytu nuo perkrovu orlaiviu.

Todel ir manau, kad nelabai koks jausmas apima kai pradeda priestarauti
horizontas su savijauta (viduje lektuvo muziejuje), tuo tarpu skerendant
manau nera to jausmo, nes inercijos jegos sukuria jausma kad visgi traukia
link lektuvo grindu, kas pilnai atitinka tai ka matai.

Mane vienakart toks neaiskus jausmas buvo apemes jachtos kajuteje, kur
nebuvo jokiu langu ir ji pradejo supuotis, nuo praplaikianciu laiveliu
sukelto bangavimo. Rodos niekas nejuda, nors vidiniai jausmai kuzda kad
visgi supames..

--
Pagarbiai,
Martynas