Tema: Re: Speyer (DE) technikos muziejus
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-01 10:17:43
Tai norint, ten galima visą dieną pragyventi, ypač su kinoteatru. Sakyčiau,
vienam kartui ten per daug informacijos. Drąsiai galima užeit kelis kartus.

O beje, tame aukštai kabančiame boinge, bent jau man lėktuvo salone skrandis
biškį reiškė nepasitenkinimą. Vyras ir sūnus nieko nejautė, arba
neprisipažino :) Išlipus ant sparno viskas buvo tvarkoj. Girdėjau ir kitus
skundžiantis :)Įdomu, kodėl, negi dėl to, kad lėktuvas pakreiptas?