Tema: Re: Speyer (DE) technikos muziejus
Autorius: nox
Data: 2010-06-01 23:14:39
Povandeninis laivas U-1 pilno dydzio su perpjautu sonu apziurai yra
Miunchene Deutsches Museum
http://www.deutsches-museum.de/en/collections/transport/maritime-exhibition/u1/

DM labai vertas lankyti objektas, bet reikia bent poros dienu normaliai
apziurai, nes per diena galima tik apibegti kad pliusa uzsideti "buvau",
neskaitant kad aviacijos korpusas iskeltas atskirai uz miesto.