Tema: Re: I kalnus- taupant laika ir pinigus
Autorius: ooo
Data: 2010-05-23 22:48:40
Pilnai sutinku su visais argumentais, tiesiog norejau atskleisti zavesi
tokios keliones, kai ryte dar pusryciauji namie, o vakarieniauji- jau
kalnuose.

Idomumo delei pasiziurejau, ka rodo viamichelin, jeigu vaziuociau is Kauno i
ta pati Cogne- 2099 km. Per daug nelekiant- 4 dienos i viena puse, nes 500
km pati ta norma dar si-bei-ta apziurint pakeliui :)

www.kompe.lt