Tema: Re: I kalnus- taupant laika ir pinigus
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2010-05-23 21:28:38
gaila neturiu siame kompe skaciavimu lektuvas vs minivenas. atstumai
moedeliuojasi, bet nerinkau daugiau 3000km I viena puse.
pradines salygos, jei su lektuvu papildomai buvo skaiciuojamas vietinis
transportas, jei su minivenu - kuras, mokami keliai, nakvyne pakeliui (su
vaikais be jos vargu ar apseisi, ypac jei vaiku daugiau nei 1), maistas
pakeliui (kas beje ne taip jau ir mazai per dvi paras (4 mparos I abi puses)
uzkandziaujant pakeles kabakuose).

siap:
1. vaziuojant vien su seima (2 suage+2 vaikai) pinigais gaunasi lektuvo
naudai dazniausiai, tiesa nedaug, bet vistiek.
2. vaziuojant dviem seimom (4 suag+3vaikai) minivenas iskarto zenkliai
labiau pradeda apsimoket (skaiciuojant per seima), plius supaprasteja n
dalyku, nuo draiveriavimo iki vaiku uzemimo, visur su savimi tampymo ir tt)

niuansai:
1. keliaujant su lektuvu, kad "apsimoketu" bilietus dazniausiai reikia pirkt
pries kelis menesius, per ta laika siap daug kas gali pasikest, visu antra
vaikai galu gale gali susirgt artejant isskridimui (buvau apturejes toki
varianta, bilietai buvo be galimybes grazint, praradau rezervecijos
mokescius keliose viesbuciuose ir pan, vat tau ir ekonomija)
2. su minivenu analogiskoje situacijoje esi pats sau saimininkas (ypas jei
nesunkaii gali pasistumdyt savo atostogu dienas)
3. su lektuvu visur keliauji diena ten, diena atgal, taigi vidutiniskai is
12 dienu atostogu turi apie 10 pilno uztarnauto poilsio, su minivenu turesi
isbraukti papildomas dvi paras (realiai net kokias 3, nes reikia ivertint
nuovargi iveikus didesnius atstumus uz vairo), dar blogiau, jei sunku su
pakaitiniais draiveriais.
4. daznai girdimas niuansas: keliaujant su masina pakeliui gali daug ka
aplankyt yra pakankamai abejotinas, jei vaikai yra pakankamai mazi  - bet
klausimas diskutuotinas, nes vaikai vaikam nelygus, tiesiog siulau ivertinti
savo pypliu gebejima pasitrankyt keleta valandu po koki pakeleivinga
senamiesti ir ju tampyma ieskant tuliku, normalesnes vietos uzkasti ir tt.
beje kartais skrendant jungtiniais reisais lektuvu - irgi gali speti
pamatyti visai nemazai, jei pvz turi tarp reisu kokias 5-7 valandas.
5. mobilumas vietoje yra zinoma nuosavos masinos naudai, velgi siulyciau
laaaaabai rimtai ivertint kiek jo reikes, jei tik pasitrankyt po apylinkes -
nafik. jei vaziuot toliau, zr 4a punkta.

kadangi kiekvieno atostogos, interesai ir visa kita skiriasi (pas mane net
siEmoj skirtingi poziuriai: asmeniskai keliauaciau tik minivenu, bet
skiriasi poilsio poreikiai mano ir zmonos, todel kiekviena karta tenka
apmastyti ir ivertinti abu variantus), tai toliau pateiktos isvados yra tik
imho:
1. norint pasideginti, prie progos aplankant pora aplinkiniu lankytiniu
vietu - vienareiksmiskai lektuvas (kainuoja tiek pat, bet yra zymiai
greiciau, patogiau, vietiniu eksursiju organizatoriu niekada neturejau
problemu susirast, beje daznai nebrangiai)
2. atstumams virs 3 kkm I viena puse, o realiai netgi virs 2,5 kkm -
primygtinai rekomenduociau lektuva, nes su vaikais atsiranda kitu papildomu
niuansu.
3. visa kita - tik minivenas, ypac jei randi gera kompanija ir turi bent 2
normalius dariverius, nes be finansinio apsimokejimo gauni papildomu bonusu
vaizdais, geromis kelioninemis baikomis ir tt.

"dariuska" <d@d.lt> parašė naujienų news:hstopb$pse$1@trimpas.omnitel.net...