Tema: Re: Norvegija su auto
Autorius: linuji
Data: 2010-05-14 19:35:17
Maistas parduotuvese tikrai nebrangus. Brangesnis kiek nei pas mus, bet is
esmes tikrai nera kosmosas. Galbut is brangesniu produktu - tai mesa,
alkoholis, cigaretes.  O visa kita tikrai panasu i musu kainas.
Keliai.. na is esmes galima vaziuot ir vengiant keliu mokesciu, bet gali but
tuomet, kad kelias ves pavyzdziui per kalnus ir keliones trukme gali isaugti
keletu valandu :)) kartais, aisku, tai yra gerai ir nepakartojamu ispudziu
gali pasisemt, bet buna kartais ir uzknisa bei vargina tokie marsrutai..
Teko praeita vasara keliaut, tai nuo Olso i pietvakarius vaziavom 400 km
kazkur - per kalnus isvede navigacija be jokiu keliu mokesciu, isskyrus
pabaigoj vienoj vietoj kalnuose buvo :) bet nebuvo kur moket, tik uzrasai
apie mokesti ir kameros (galu gale nesigilinant i visus niuansus - po
pusmecio gavom laiska Lietuvoj su nuotrauka ir saskaita susimoket berods 20
Lt keliu mokesti ). Beje, norvegai minejo, kad pas juos diegiama sistema,
kai ir uzsienieciams nebereikes moket grynais uz kelius, o automatiskai bus
fotografuojama ir saskaitos siunciamos. Mano gauta saskaita irodo, kad tai
visai realu :))
Atgal namo pasirinkom marsruta tiesesni, tai keliu mokesciu buvo kazkur 80
Lt (400 km iki Oslo). ten pastoviai kas kazkiek km buna postai, kur sumoki
apie 20 Lt.

Siaip kas labai nustebino - kad Norvegijoje visur kur bevaziuotum pilna
aiksteliu, kuriose (VISOSE) yra tualetai.. nesvarbu, ar tai kalnuose, ar bet
kur - visur stovi normalus toletai, kuriuose yra ir kriaukles, vanduo. Visur
svaru, tvarkinga, toletinis popierius :)

Ir siaip - maloni salis :)) tik jaunesniem keliautojams gali buti siek tiek
nuobodi.. siaip daugiau malonumo patirs vyresni keliautojai - taip 27m ir
daugiau..