Tema: Re: Norvegija su auto
Autorius: Laboras
Data: 2010-05-12 13:10:29
> Visi ko klausiu, kas raso, kad nakvynes vietu neproblema ir nebrangu.
> Nepaslaptis sklandancios legendos apie nerealius brangumus siuose krastuose,
> tai mane vilioje ispudinga gamta, bet tuo paciu gasdina nakvynes kainos,
> keliu, tuneliu, keltu per upes mokesciai. Kas tas nebrangu :-/

Del nakvynes vietu tai nebuvo problemu, per pusantros valandos i vakara pakeliui susirasdavom. Reiktu turet navigacija su kuo pilnesniu poi sarasu. btw, 2008 metais igo8 su naujais tuo metu Norway zemeplapiais nepadare ne vienos kliurkos. Marsrutas buvo planuojamas su ijungta 'void toll roads' funkcija (su keliom isimtim). Hyteriu pilna, ypac salia daznai vazinejamu trasu, tik hyteriai kur salia trasos bus brangesni. Labiausia nakvyne apsimoka, jei kelios poros ima koki nedideli namuka. Mums pravaziuojant jie kainuodavo 320-400 nok (kursas buvo 0.4lt/krona). Pigiausiai nakvojom 2 suauge ir 12m. vaikas uz 180nok, brangiausiai 350nok. Visi butini patogumai, dusas, ranksluosciai, patalyne, kaitlente, indai..
Uz perkela i Stranda nepamenu tiksliai kiek, automobilis, 2 suauge, paauglys apie 25-40lt, tikejaus bus daugiau, bet ten ir atstumas nedidelis, gal 2-4km.
Uz kelio gabala pieciau su ilgoku tuneliu apie 120-150nok.

> Maisto tai girdejau patarima visai savaitei prisiimti rukytu, vytintu ir
> sausu daviniu ir i parduotuves ner reikalo vaziuot.

Maista valgem 75% savo (sriubos, desros/mesos visokiu ipakavimu, sausainia, ryziai ir pan.). Vietiniuose supermaketuose irgi galima rasti musu kainu maisto:) baruose brangu.
Reiktu paragauti sviezios vietines raudonos zuvies, nepamenu pavadinimu. Draugai lietuvaiciai vaisino, perka nebrangiai saldyta tos zuvies balki, trina prieskoniais ir po poros paru galima skanauti, super.. Ragavom ir sviezia rukyta, bet ta zalia gerokai skanesne.

Vienzo pinigu be reikalo nemetyk, o kiek isleisi tikrai pamirsi, apibendrines keliones ispudzius:)