Tema: Re: Norvegija su auto
Autorius: G.K.
Data: 2010-05-12 12:09:58
Su nakvyne nera visiskai taip paprasta. Jeigu miegosi palapineje - problemos del vietos neturetu
buti. Jeigu nori cabin/hyte tai jos po pietu jau beveik visada buna uzpildytos. Kainos skiriasi
priklausomai nuo vietos ir nuo namelio tipo. Mes mokejom nuo 330 NOK iki 660 NOK. Pernai 1 NOK
kainavo buvo apie 0.39 LTL. Su palapine galima miegoti ir ne kempinge. Skandinavijoje galioja laisvo
priejimo prie gamtos principas. Stovyklaut gali visur kur nera draudziama ("No camping"). Lauzo
kurimui yra didesni apribojimai. Trumpai sakant negalima kurti.
Brangiausiai gaunasi keltai ir nakvyne. Maista galima veztis is namu, todel kiek susitaupo. Keltu
kainas ir tvarkarascius galima rasti internete. Pvz. http://ferries.no/norge.html
Pernai as buvau susirinkes visu man reikalingu keltu tvarkarascius ir kainas.

"Guidas"  wrote