Tema: Re: Kreta su šeima?
Autorius: Toxis
Data: 2010-04-29 23:55:30
apie vieshbuchius:

visu pirma zhvaigzhdutes vieshbuchiai gaune ne uzh prabanga, o uzh
"pliusiukus" - dauguma ju paprastam mirtingajam atostogautiojuj
besivartanchiam prie juros yra visai vienodi. Zhvaigzhdes gauni uzh
parkinga, uzh minibarus ir seifus, uzh liftus ir panashius dalykus. Taigi 5*
konvejeryje (belekiek kambariu turistu ir pan) niekad nebus lygu net 4*
boutique'e . Penkios zhvaigzhdes tau +/- uzhtikrins shvara tvarka ir turetu
uzhtikrint aptarnavima, pradedant kambariniu darba, baigiant reception'o ar
restorana staff'o. Chia tik bendram ishsilavinimui:)

kas del turkijos-graikijos. Sutiksiu, kad kreta nera tinkamiausias
pasirinkimas gulejimui prie baseino - kaip kazhkas ishsireishke ar tik ne
chia, gulejimui prie baseino su AI tinka ir chekijos jura:). Todel, kad pati
kelione bus shiek tiek brangesne uzh turkija/egipta - o jura
turkijoj-graikijoj praktishkai ta pati, o egipte dar ir panardyt galima,
tiesa ten jau darosi per karshta matyt su vaikais.
Del vieshbuchiu - tiesa pasakius man rodo 4* patiko labiau uzh uzh turkijos
5*, nors jei rektu pasakyt kuo - nepasakychiau, matyt religinis klausimas:)
Vienintelis turkijos pliusas buvo kasdien papildomas 'chaliavnas' minibaras,
kas buvo ne * itaka o ultra ai vs ai.

bullkai - geresnis pasirinkimas su vaikais bus turkija, nes a) trumpiau
skirst - 45 min, ale vistiek b) pigiau
temperatura turkijoj jau labai nebloga. Grizhau shiandien po 8 dienu ten.
Nors lietuvishki ir rushishki prognoziu saitai prognozavo lietu vos ne kas
dien - negavom jo ne lasho (nors tokiu laiku dar yra galimybiu) - diena
pavesyje pakildavo iki 28 - kas yra labai malonu - vakare lengvas
dzhemperiuaks nepakenkdavo (~+20-22), nors nurejus nuo juros ir pashuoliavus
iki miesto, ji dazhniausiai tekdavo atsisegt:). Jura jau +/- vartojama -
nors mano supratimu dar shalta (ale ash ir I +25 jura lendu raukydamasis:)
pasiieshkok vieshbuchio su shildomu baseinu, jei turkija tokiu turi - ir
nebus baisu ir tai...