Tema: Re: Kreta su šeima?
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2010-04-29 22:17:41
manau su tokiais poreikiais kretoje nepatiks.
su tokiais poreikiais rinkciausi turkija, praktiskai vienareiksmiskai, tiek
jus pailsesit, tiek vaikai.
kreta apskritai tokia.... as visada zmoniu klausiu ar jie noretu grizti ten
is kur atvaziavo... tai vat man asmeniskai kreta ne tokia :)
as jau nekalbu apie poilsi su vaikais.