Tema: Re: Kreta su šeima?
Autorius: Saulius K.
Data: 2010-04-29 15:09:09
Pritariu.
5* Kretoje gali laisvai buti vos vos 3-4* lygio Turkijoje kokioje. Nors
smelio papludimiu yra, bet su mazais vaikais tai man asmeniskai prie juros
nelabai - nebent yra LABAi mazai zmoniu, ir nera galvos skausmo kad
bezaisdami nepridrabstys smelio ant ko papuola.
Baseinai prie viesbucio irgi nebutinai bus tokio dydzio, kad ten kazka labai
pasiplaukiotum.
Aisku viskas priklauso nuo vietos/kainos, bet principas bendras - Turkojoje
tai bus pigiau.

BET - Kretoje taip pat lengva rasti ir tokiu vietu, kur ta drybsojima prie
juros ant smelio su vaikais galima igyvendinti. Ryskaiusias pavyzdys -
Elafonisi papludimys (paziurek per google earth). Ten yra tokia perbrendama
brasta ir aplinkui toks kaip varlinukas gaunasi - vandens iki keliu
maksimum, smelis, jokiu akmenu, vaikai begioja, guli ramiai... Tik vandens
paprasto reikia tureti, nes dusai gaunasi tolokai, o nuo to juros vandens
paskui ne tik veida traukia, bet vaikai greitai istroksta.

Del oro - nezinau kaip Kretoje, bet geguzes 1 Turkijoje vanduo man
nepasirode siltas nei juroje nei baseine, tai vaikus reikejo reguliariai
traukti is vandens pasisildymui.

Del vaiku - nors ir apvaziavom pakankama gabala salos, bet vaikams tai
nebuvo geriausia atostogu dalis, o kartu ir mums, nes nieko daugiau
negirdejom tik "noriu i baseina", "noriu i jura". Po sios keliones tvirtai
apsisprendem, kad kol vaikams nebus bent po kokiu 10-12 metu, i jokias
pazintines keliones su jais nevaziuosim.