Tema: Re: vietnamas laosas kambodza
Autorius: ozhq
Data: 2009-02-26 01:22:59
Tailando viza buvo single enter, tai teko susimoket 2 kartus - atvykus ir
isvykstant.
Masina nomuotis imanoma, bet keliavom viesuoju transportu, tai nezinau kiek
kas kainuoja ir kaip ten. Nemanau, kad butu lengva issinomuot pvz. Tailande,
ir grazint Vietname, bet cia tik as taip manau :)
Nakvynes mes rinkomes hosteliuose (guest house'uose) ir tai kainavo Bankoke,
Khao San'e apie 12 $ uz kambari, kambodzoj Sihanoukville'yje - 4 $, Siem
Reap'e - 8 $, Laose - 4 - 6 $, Vietname Hanoi'juje - 13 $, Halong City'je -
6 $, Cat Ba saloje - 2,5 $. Cia tikrai be "prabangos", bet ir gerokai
prastesniu vietu dar buvo... Maistas - nuo 1 $ iki 15 - cia su alum :),
vidutiniskai - 3 - 5 $ uz pietus (irgi su alum:).
Mano manymu, min. reiketu po 2 savaites kiekvienai saliai - bet cia tik mano
nuomone, apie mazdaug tokio dydzio salis. Per 15-ika dienu, manau, Vietnamo
nereiketu kabint - tuo labiau, kad Laosas - puikus :)
Mes kelioneje uztrukome 28 dienas - cia su skrydziais. laiko - truko.
Keliavom autobusais, mikroautobusais, taksi (realiau samdem vietini su
nuosava masina), traukiniu (Vietname - kas yra labai netgi brangu).
Apsistoje kur porai dienu nomuodavomes motorolerius apylinkiu apvaziavimui -
nuoma 5 - 12 $, benzinas - kapeikos.. As asmeniskai isleidau apie 6200 Lt,
plius vaistai maliarijos profilaktikai - apie 450 Lt. Cia su viskuo -
skrydziais, vizomis, vietiniais perskridimais (ju turejom 3), nardymu
(4-iais panerimais), minimaliom laiktuvem ir t.t. Kolegos isleido daugiau -
jiems papildomai kainavo skiepai (apie 900 Lt.), kuprines, trekingo batai ir
t.t. - ka as jau buvau "pritaupes" nuo ankstesniu kelioniu, tai
neskaiciuoju..