Tema: Re: vietnamas laosas kambodza
Autorius: Paulius
Data: 2009-02-24 21:12:24
Na visu pirma aciu uz issamu atsakyma, bet dar turiu pora klausimu

1. Ar tailando viza multi enter ar singl enter?
2. Ar imanoma nuomitis masina ir keliauti paciam savarankiskai per visas
salis, ar geriau su viesoju transportu?
3. Kokios mazdaug nakvynes, maisto kainos laose kambodzoje ir vietname.
4. Kiek laiko reiketu skirtu tokioms kelionems, as planuoju apie 15 dienu.
5. Jei ne paslptis koks jusu biudzetas ir kiek dienu uztrukot ir kaip
keliavote(transportas)?