Tema: Re: vietnamas laosas kambodza
Autorius: ozhq
Data: 2009-02-24 01:34:07
Labas,
2008-u gruodi geriausia ka radom - per Bankoka - 2500 Lt. Vilnius -
Miunchenas - Bankokas ir atgal Bankokas - Berlynas - Vilnius. Berlyne teko
nakvot.
Keletas patarimu: jei kelione truks ilgiau nei 15-lika dienu ir vyks per
Tailanda, viza reiketu darytis is anksto, nes Tailando "visa o arival"
duodama tik 15-likai dienu - gali buti nesusipratimu - musu i lektuva
Vokietijoje net nenorejo ileist, kol neisigijom lektuvo bilietu is Tailando
betkur...
Laoso viza labai paprasta ir nebrangu gauti Bankoke, Lao ambasadoje - apie 1
val ir apie 20 $.
Kambodzos visa galima gauti ant sienos, tik kaina nuo oficialios-skelbiamos
20 $ skiriasi dvigubai - cia taip pareigunas nusprende ta diena (kad kaina
bus 40 $), o temstant su juo gincytis noro nekilo. Manau, galima butu
pabandyti e-visa internetu, tik patys nebandem, tai nezinau kaip kas ten su
ja. Vietnamo viza lengviausia gauti Kambodzoje - Sihanoukvillyje Viet
konsulate - 15 min apie 35 $, ir skaiciau, kad net darantis sostineje Phnom
Phenyje vistiek dokumentus veza i mineta miesteli ir tai uztrunka apie 3
dienas.
Vietiniai perskridimai kainuoja apie 100 $, pvz Siem Reap - Paxke - 106 $
(Lao ailines), Hanoi - Bangkok 108 $ (Air Asia), tik Air Asios bagazo
limitas yra 15 kg, o uz papildoma kg - 5 $.
Sekmes, geru ispudziu, ir paplanuokit daugiau laiko Lao - mums tai buvo
keliones top'as...