Tema: Re: Ar uzsisakinejat kas nors isankstines keliones is Novaturo, Teztour'o?
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-02-23 22:05:45
Vasara buvom Fetijoj Majesty club Tuana, tai is tokiu pusiau neprabangiu tai
labai patiko. (buvom liepos gale tai kazkaip rimtesniu kainos buvo uzlauztos
iki kosminiu skaiciu) Ypac animacija, dar tokios animatoriu komandos nesu
mates niekur, tikrai dirba ne pirma penkmeti, nes susidirbe tai nerealiai
(na aisku ir studentu yra), ir shou ir kas dieniniai reikalai super, ner
prie ko prikibt... na visa kita tai irgi normoj, kambariai geri, gal kiek
medziu mazoka (tiksliau ju daug bet ne pushys, o palmes, tai nedengia
teritorijos. maistas toks ne super duper, bet gana ivairus, na o vaikui
tikrai turetu but ka veikt, as pats ten visa savaite ant gulto nepriguliau,
nes arba valgai arba koki veiksma veiki.....

Dar agaleciau parekomenduot Pirates beach club Tekirova (prie Kemero), Amara
Dolce Vita, na ir visa Amara tinkla bei Sunrise irgi ko gero ... bet pas
juos kainos kosmines (smarkiai ... iki 2x didesnes nei panasaus lygio kitu
tinklu, na arba as jau nebesuprantu ten niuansu kuom tai gali skirtis), ypac
HV klases viesbuciu.....