Tema: Re: Ar uzsisakinejat kas nors isankstines keliones is Novaturo, Teztour'o?
Autorius: zakas
Data: 2009-02-23 21:56:41
Antendonas labai gerai,kad bent jau praeitais metais atsiusdavo savo
mikriuka tik savo klientus issivezdavo is/i aeruosta minimum 1.5 valandos
tauposi.Minusas daug vargo del ala cartu.Siulau pasvarsyti Fantazia de
Luxe( Camjuva) minusas tenka vaziuot bendru autobusu,skiedzia alkoholi(bet
cia visur matyt taip) brangiausias alkoholis (ale Russkyj
Standart,Ballantines),daugiau daug maz viskas norma daug vokieciu,rusu bet
jie normoje,nes viesbutis ne pigus ir baisiai nesisklaido.4 superiniai ala
cartai,SPA centre puikios tailandietes masazistes aisku ir cia reikia
deretis,o tai mokesit,kaip Monake :).
Delphino grupe perfect tik siulyciau Laroje,nes alaniskas siek tiek
pajuzintas cia lyginanant su Fanatazia grubiai 0,5 zvaigzdutes kruciau
visais atzvilgiais.
P.s Jei bapkes leidzia imkit Deluxe jo klientai gali eiti 4free i Botanika
atvirskiai negalima.