Tema: Re: Ar uzsisakinejat kas nors isankstines keliones is Novaturo, Teztour'o?
Autorius: Egidijus
Data: 2009-02-23 14:53:35
tezturas jau zadejo kainas ismesti su nuolaidom isankstinem vasario 17-20
dienomis...siandien jau raso, kad 23-24 dienomis tai padarys...bet kaip ir
praejusiais metais tez'ai veluoja...travelmanas jau turi kainas, ten duoda
15-25% nuolaidas...bet kaip visi zinom paskutines minutes galima pagauti ir
su 50 ir daugiau %...siaip palyginus su praejusiais metais tai paskutines
minutes buvo irgi "myzernos", ne taip kaip pries pora metu.... rugsejo
pabaigoje is viso nedave paskutiniu minuciu, tiesiog nueme
skrydzius....todel kazka patarti sunku...del skrydziu tai, kad kazkas ivyks
tai gal ir ne...nes buvo straipsnis apie tai, kad jiems flylal neitakojo
nuemes skrydzius, nes... http://blogas.olalakeliones.lt/straipsnis/rec_460
taip, kad kaip bus siais metais, zino patys organizatoriai tik...todel
galima rizikuoti ir laukti paskutines minutes, bet gali atsitikti ir taip,
jog laisvu vietu nebeliks, nes nuims skrydzius :)
nzn ar padejau kiek apsispresti :)

--
www.olalakeliones.lt